INSTRUMENTEN

Bij De Nieuwe Muziekschool kunt u kiezen uit de volgende instrumenten:

• Accordeon
  • Bugel
  • Cornet
  • Drums
  • Dwarsfluit
  • Gitaar (akoestisch en elektrisch)
  • Keyboard
  • Piano
  • Ukelele
  • Saxofoon
  • Trompet
  • Viool

Natuurlijk wordt er naast instrumentale les ook zangles gegeven. Zoals je ziet is er voor ieder wat wils. Mocht u les willen volgens op een instrument dat hier niet bij staat, neem dan contact op met De Nieuwe Muziekschool. Wij zullen dan samen met u naar de mogelijkheden kijken.

Bij leerlingen jonger dan 8 jaar neemt de docent eerst een test af om te bekijken of de leerling met het gekozen instrument kan starten en welke lesvorm het meest geschikt is. Voor meer informatie kunt u contact opnemen met de betreffende docent.

Aanschaf van een instrument

De docent kan u adviseren en informeren over de aanschaf van een instrument. De docent kan ook informatie geven over muziekwinkels in de regio en over de aanschaf van tweedehands instrumenten. Voor leerlingen van De Nieuwe Muziekschool is het bij enkele zaken ook mogelijk om korting te krijgen. Informatie hierover krijgt u bij de docent.

Huur van een instrument

De Nieuwe Muziekschool beschikt over een beperkt aantal huurinstrumenten. De bedoeling is om de drempel voor het gaan volgen van muziekonderwijs te verlagen. Op verzoek kan in een aantal gevallen de eerste huurperiode verlengd worden met een tweede jaar. Voor informatie kunt u terecht bij de docent.

GRATIS PROEFLES

Wil je een proefles? Neem dan contact op met de docent die les geeft in het instrument wat je wilt leren spelen. Een overzicht van onze docenten vind je hier.

Je kunt uiteraard ook het formulier onderaan deze pagina invullen, dan nemen we zo snel mogelijk contact met je op!